keskiviikko 23. huhtikuuta 2008

Salaisen Ystävän paketti

Sny:n huhtikuun paketti saapui tänään, kerrankin ehdin lähettää omalleni ensin :). Tällaista tarpeellista tavaraa paketti sisälsi:



Eli pari kerää Novitan Sofia -lankaa (ihan uusi tuttavuus minulle), nuppineuloja, mittanauha ja kortti. Etenkin tuo mittanauha tuli kuin tilauksesta, vanhassani ei meinannut enää senteistä saada selvää :) Vielä en keksinyt mihin tuota lankaa käyttäisi, jää siis toistaseksi odottamaan. Niin, Sny kyseli toiveita viimeiseen pakettiin... hankalaa... jos Snyllä on aikaa niin minulta kyllä puuttuu sellainen kiva neulottu kolmiopitsihuivi... ei minulla myöskään ole bambuisia sukkapuikkoja kuin kokoa 4,5... Neulekirjat ovat aina tervetulleita (etenkin Zimmermanit, niistä olen haaveillut, toistaiseksi olen kokonaan ilman)... Toisaalta jokin hyvä eng.kielinen neulelehti olisi kiva myös... :D Eiköhän tässä ole ideaa pakettiin, kiva on saada myös täysin yllättävä paketti, eli älä missään nimessä SNY:ni ota noita toiveita liian vakavasti ;) ISO ISO KIITOS!!!

2 kommenttia:

Heini L kirjoitti...

moooi :)

Laitoin tonne mun blogiin vastausta aiheesta keltainen ;)

Kivannäköisiä juttuja btw tossa sun paketissa. Kerro sitten miltä toi lanka tuntui neuloa - jookostajoo :)

H

Usimarjaana kirjoitti...

juujuu, kerron :) jahka ensin keksin mitä siitä neuloisin... voisikohan siitä tulla kesämyssy...?